Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2013 17:32 - Индивидуален подход!
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3183 Коментари: 1 Гласове:
8



 Индивидуален подход!

Моята патица измъти 8 сладки патенца.Много бях щастлива от това.Знаех , че вечер трябва да ги затварям за да не ги изяде някое животно.Затворих ги под един голям кош.Сложих им храна и вода и така всеки ден ги хранех и доливах вода.Но видях че патицата-майка изпива много бързо водата и реших да сложа заради нея по дълбок съд.Намерих по дълбок съд и им сложих вода в него.Сега вече не се налагаше да доливам постоянно вода а на малките сложих отделен малък съд за пиене.По едно време гледам малкото патенце влязло в големия съд и плува.Успокоих се защото видях че може да си излезе от големия съд.На другия ден сутринта излязохме за два часа и като се върнахме погледнах бегло и видях че патетата са под коша и се качих горе спокойна.След малко дойде една приятелка и аз и казах

-Ела да ти покажа малките патенца.Тя погледна под коша , но ми каза притеснено

-Едно патенце се е удавило.Аз бързо отворих коша, грабнах плуващото със сетни сили патенце и почнахме да го съживяваме.Бръкнах отново и извадих 2 удавени патенца.Бог ни помогна и успяхме да съживим патенцето, но 2- те се бяха удавили.

Грешката ми беше огромна и непоправима.Отидоха си две красиви малки душички.Проблема беше в подхода ми.Аз се опитах да угодя на голямата патица ,но не съобразих че малките не бива да пият вода от толкова голям съд.Понякога словото което изричаме също може да бъде пагубно за някой , който не е готов за него.Трябва ни индивидуален подход към всеки.Бог действа така .Той е търпелив към слабите,болните , грешните.Замъждял фитил няма да угаси и премазана тръстика няма да пречупи.Например не е времето и мястото да цитираш словото – почитай родителите си -на дете което дълго време е малтретирано от родителите си.То първо трябва да се отдели от тях, да заздрави раните и пораженията които са му нанесли.Прилагането на словото безразборно към всеки може да нанесе много болка, обида и да отврати човека отсреща.Святия Дух  ни познава добре и знае много точно какво е нужно и полезно-това което е потребно за мен.Бог да ни дава мъдрост да имаме инвидуален и правилен подход към всеки, защото някои грешки могат да бъдат фатални и непоправими.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kostadin - Така се получава защото се мислим за венеца на природата
11.02.2014 15:54
!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211821
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031