Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2009 09:51 - Митовете около 9 септември 1944 година
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 64186 Коментари: 178 Гласове:
7

Последна промяна: 10.09.2009 03:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В нощта на 8 срещу 9 септември 1944 година сбирщина въшливи скотове, наричащи се партизански отряд "Чавдар", водени от неколцина офицери-родоотстъпници, нахълтват в сградата на Военното министерство и обявяват създаването на правителството на Безотечествения фронт. На сутринта водачът на преврата Кимон Георгиев прочита по Радио София обръщение към народа, че "Отечественият фронт взема властта в България в тия тежки часове, за да я спаси от гибел..." и т.н. и т. н. Впоследствие години наред това деяние беше представяно  от комунистите като "народна революция", "деветосептемврийско въоръжено въстание", "освобождение от фашистко робство" и прочие небивалици. Непрекъснато се тръбеше, че "9 септември" дал началото на новия живот, на благоденствитео и свободата, без тирани, фашисти и експолоататори.

След падането на еднопартийния режим през ноември 1989 година и последвалия политически и медиен плурализъм, излязоха наяве доста факти около събитията непосредствено след 09.09.1944 година, а именно:
- 30 хиляди убити и "безследно изчезнали" българи само до края на 1944г.;
- жестока и кървава разправа с целия политически спектър, включително и с немалка част от самите комунисти;
- национализация и отнемане на земята, съпроводени с насилие, репресии и затваряне в концентрационни лагери;
- пълно премахване на демократичните свободи и гражданските права;
- де факто превръщане на сувереното българско Царство в съветска республика по Сталински образец.
При наличието на такива факти вече нямаше как "9 септември" да се приема еднозначно от обществото (наследниците на репресираните след 09.09.1944г. никога не са и приемали тази дата за празник, но при комунизма те не можеха да обявят това публично). Затова идеолозите на "деветосептемврийската революция" започнагха да налагат нови митове за "9 септември" - че макар и ролята на "9 септември" във вътрешно-политическия живот да е противоречива, във външно-политическо отношение "9 септември" има изцяло положителна роля. Точно на тези митове бих желал да обърна внимание днес.

Мит Nо1: "9 септември" изважда България от международна изолация.

Пълни глупости. Превратът на 09.09.1944г. сваля правителството на Константин Муравиев, съставено от народняци, демократи и десни земеделци, т.е. легалната опозиция на предишните прогермански правителства. Партиите и политиците в него са имали доверието на Англия и САЩ през цялото време на войната. Самото правителство вече е водило преговори запримирие с Англия и САЩ, а още предишното българско правителство (на Иван Багрянов) е извадило страната от Тристранния пакт и е разоръжило 15 хиляди германски войници и офицери на българска територия.

Мит Nо2: Благодарение на "9 септември" България е предпазена от териториално орязване.

Да бе, да. Политиката на Запада по време на Парижката мирна  конференция през 1947 година е възвръщане на "справедливотта", т.е. на мирновременните граници. Ето защо България е принудена да върне Македония и Беломорието на Югославия и Гърция, но запазва Южна Добруджа, а гръцките апетити за Родопите са пресечени. СССР подкрепя териториалната цялост на България по две причини: липса на обща граница (за разлика от случая с Полша) и факта, че през 1947 година България е вече трайно в съветската сфера на влияние.

Мит Nо3: "9 септември" предотвратява нова "национална катастрофа".

Това вече е върха на сладоледа. Вярно е, че новото ОФ-правителство постига споразумение със Съюзниците за преминаване на България на страната на антихитлеристката коалиция. Но въпреки участието в заключителния етап на войната и дадените 32 хиляди жертви, България не е призната за победител и е била третирана като победена страна. И от Запада, и от СССР. За сравнение, Финландия въпеки че воювасрещу Съветския съюз, накрая успява да избегне окупацията благодарение на умела дипломация и военни успехи срещу СССР през лятото нма 1944 година. Примерът с Финландия показва, че България също е имала шанс за друго развитие, но този шанс е минавал през няколко важни стъпки:
- по-активна дипломация със Западните съюзници. Всеизвестно е, че Чърчил е настоявал за съюзнически десант на Балканите през Гърция, гонейки две цели - прогонване на немската армия и възпиране на евентуална съветска инвазия. В тази ситуация България е държала един много важен коз - Беломорието, което е било под контрола на българската армия. Предаването на Беломорието (и Македония) на съюзните армии би предизвикало по-благосклонно отношение към България;
- от своя страна, България е могла да настоява в тези територии да няма сръбски и гръцки окупационни войски (подобно на ПСВ), с цел предпазване на българското население от ексцесии. Българското правителство също е могло да въоръжи отрядите на ВМРО в тези области - хем да подпомагат съюзниците срещу хитлеристите, хем да защитават цивилното българско население;
- освободените български армии са могли да бъдат придвижени на север към Дунава, а правителството да сключи отбранителен съюз с Румъния срещу евентуална съветска агресия. След като главнокомандуващия Трети украински фронт маршал Толбухин е събирал армия от милион и половина червеноармейци, само за да нападне България, можем да си представим дали СССР би се осмелил да нападне обединените сили на България и Румъния, при положение, че войната с Германия е в разгара си.

Вереме е истината да излезе наяве! Стига сме търпяли лъжите и манипулациите на червени "историци" и пропагандатори!

Нека първо обаче да почетем паметта на жертвите на онези лумпени и безродници, които взеха властта на 09.09.1944г. Същите лупмени и безродници, които разказаха играта на цялото българско общество, а днес техните наследници продължават да ни се качват на главите.

Бог да прости жертвите на комунизма!


Тагове:   война,   митове,   манипулации,


Гласувай:
7



1. sparhawk - Бог да прости жертвите на комунизма!
09.09.2009 10:06
Всичко останало е без значение. И най-добрата идея не струва и една детска сълза, беше казал Достоевски /мисля/. А сълзите, проляти заради комунистическите престъпления са безкрайни, река на скръбта. Дори да е имало някакви дивиденти от преврата, те нямат никакво значение.
цитирай
2. mamkamu - +
09.09.2009 10:15
Бог да ги прости!
А наследниците на ония шумкари пак са тук! Днес ще празнуват!

Само едно не мога да си представя в написаното от теб! Как България и Румъния ще противодействат на Съветската армия в твоя хипотетичен вариант! Ония азиатци щяха да ни пометат за една седмица!
цитирай
3. flyco - =
09.09.2009 10:23
Емоционално! Личната ти позиция е категорична, което е достойно за уважение. Все пак правиш предположения, които така или иначе не са се случили, а историята е само това, което се е случило.
От днешна гледна точка, сравнявайки се например с Гърция и Италия, изводът е ясен и също недвусмислен. Сравнението с Италия не е пресилено, напротив.
Бог да прости жертвите и то не само на комунизма!
цитирай
4. анонимен - Pavlov
09.09.2009 10:30
Общовзето всичко е така както си го написал. Макар , че сега ти е много по-лесно да разсъждаваш като се обърнеш назад към миналото. А тогава е трябвало да гледат напред към бъдещето ,което е било доста неясно. Няма съмнение , че големи лумпени и простаци вземат властта на 9.10.1944 г. Но има и едни факти които искам да спомена, а те са свързани повечес времето преди 9 септември. Аз лично познавам в моя край за доста убийства и то на непълнолетни да го кажа направо деца от тогавашната власт. Близки роднини на т.н. "партизани". Признавам че партизаните се явяват един вид терористи и са обявени извън закона, но това не следва да се избиват невинни хора. Вероятно доста ткива случки пораждат след 9-ти да се отприщи тази разправа с противниците на комунистите и като имаме предвид какви са лумпени всички знаем до какви зверства се стигна.
А мен повече ме е яд , че днешните им наследници продължават нагло да манипулират, крадат и лъжат хората. Ще спомена някои все пак : Г.Пирински - като шеф на парламента продължи да нанася доста щети на държавата и държавността с неговите дейсвия в грешна посока или абсолютно бездействие където беше наложително да се действа на всяка цена, Сергей Станишев - нямам думи... Гиньо Ганев - "човека парламент" - един абсолютен некадърник и зет на Кимон Георгиев при това този човек е назначен за омбудсман, Андрей Луканов, Кр. Премянов,А. Лилов, Н. Ананиева и мн. други които трябваше да са в затвора.
цитирай
5. анонимен - 9-09
09.09.2009 10:30
Мили ми приятелю, всичко това което казва е вярно. Но не съвсем. Все пак ако гледаме към историята от пиедестала на крайния резултат, то може би е най-правилно да определим тази светла дата, като старт на реорганизацията на средствата на хората в бившия т.нар. Източен блок, продължила 45 години. Защото комунистическия режим не е нищо друго а имено това - отнемане на средства от едни и пренасочване в други ръце.
Доказателство за това са днешните руски олигарси и техните по-малки братчета - българските мастити бизнесмени.
Никой в България никога не си зададе истински въпроса - откъде имат пари хора, като Ники Банев, Марин Митев, Илия Павлов, Емил Кюлев и редица други ...?!
Защото на 10 ноември уж всички българи имахме равен старт! Само дето за едни беше малко по-равен:)
Всичко останало е прах в очите на обикновения човечец - идеологии, политика, принципи... истинския смисъл е в парите! А за тях казват, че не миришели...
цитирай
6. flyco - Re: 5.
09.09.2009 10:40
Ако беше само до "отнемане на средства от едни и пренасочване в други ръце" защо тук не се случи "Пражка пролет" или "Унгарска революция" или поне "полска Солидарност". Не е само това, а истината се разкрива в подробностите, тези подробности, които наричаш "прах в очите на обикновения човечец".
цитирай
7. bowman - ...
09.09.2009 10:54
Не приемам 9 като празник. Това което изпускаш е какво е очаквало България като съюзник на фашистка Германия и това ,че много "царисти" са напуснали България със семействата си преди "Червената". И ,че германската армия е мотивирала доста хора да викат ура при преминаването на руската армия.
цитирай
8. анонимен - Това как 50-100 човека може да на...
09.09.2009 11:03
Това как 50-100 човека може да направят преврат е много ама много смешно.Още повече в едно процъвтяващо царство с щастливи поданици.Нещо не е така както го пишеш.А това ,че СССР са се застъпили за нас и не са ни окастрили заслужава все пак малко признание без значение защо са го направили,защото сега щеше да сме град -зържава около София още щеше да плащаме репапарации.Това е и цената на 30-те хиляди загинали български войници във войната 44-45 год.Иначе е нормално датата 9.09 44 за едни да е светла ,а за други черна-важното е тези за които е светла да са повече и това определя историческата стойност на събитието ,а не мнението на един или друг чавек.
цитирай
9. sparhawk - Pavlov
09.09.2009 11:08
наистина по царско време са ставали също ужасни неща. Но комунягите са както якобинците спрямо френските крале - несравнимо по-ужасни, при все недостатъците на първите.
Прочее накрая царя и комунистите бяха заедно, така, че... :(
цитирай
10. gantree - @ thetrooper
09.09.2009 11:14
Браво! Прекрасен коментар!
цитирай
11. анонимен - re-flyco
09.09.2009 11:26
Каква пролет, каква революция, каква солидаронст?!
Тези термини са непознати на българина! В България първо не е имало политическа пролет НИКОГА, за революция въобще и изобщо не можем да говорим поради липса на кадри, а относно солидарноста... единствените солидарни едни към други българи са може би проститутките на околовръстното в София но и за тях не съм сигурен!
Пражка пролет - опомни се! Ти си в България - точка по въпроса!
цитирай
12. kentoff - 4. анонимен - Pavlov
09.09.2009 11:31
Ние не сме кучета, Павлов!

Един въпрос:
- Ако при предишното правителство - на
Сергия Умното -
някои бяха решили да го сваля с оръжие, макар и с роден Калашников;
взривяваха влакове с цистерни;
крадяха мандрите на червените олигарси;
избиваха болни войници -
с цел установяване Работническо-селско правителство -
той, червения пич - какво щеше да направи?

Щеше ли да ги изтреби до крак -
позовавайки се на закона?

А?
цитирай
13. анонимен - Недев - трудно е да бъдеш обективен
09.09.2009 11:41
Мнения като тези на автора са важни, защото наистина има факти, които се премълчават, и други, които се преекспонират.
Не е добре обаче фактите да се интерпретират само от позиция "анти". Т.е. мразим комунистите, следователно 45 и повече години всичко сторено в държавата България е терор, убийства, мракобесие. Няма да споря дали това е така...
Наскоро четох коментар, че България е можела да се опълчи на фашистка Германия и да не се присъединява към Тристранния пакт. Лесно е да се каже сега. Но тогава? Германската военна машина е била на брега на Дунав и вариантите са били два - или прегазени за някоплко дни, или съюзници. Днес можем да размишляваме с месеци. Тогава политиците ни е трябвало да решат за часове. И са решили да ни спестят прегазването.
Така стоят нещата и с "опълчването" на Съветската армия. Защо се забравят срещите на Рузвелт, Сталин и Чърчил, на които картата на Европа е била преначертана? И мястото на България е било точно определено - в орбитата на СССР? И за какви преговори със западните съюзници се говори? Та такива е имало (Справка - "Моята мисия в Кайро" на Стойчо Мошанов, не зная дали сега книгата може да се намери лесно). И отговорът е бил категоричен - никой не планира англо-американска офанзива на балканите. А българо-румънски пакт срещу руснаците не е нищо повече от фантазия...
цитирай
14. boristodorov56 - Защо не пукна една пушка срещу окупатора обявил ни война?
09.09.2009 11:49
Всички - дори днес, избягват да говорят за това.

Как се нарича тази постъпка на управляващите по онава време?

Това трябва високо да се казва и посочва!
Другото е криворазбрано политиканстване.

Ако днес, недай боже, се случи - как ще постъпваме?
цитирай
15. monarchism - Бог да ги прости жервтите на кому...
09.09.2009 12:10
Бог да ги прости жервтите на комунизма.

Днес, на националното поклонение присъстваха няколко съветски агента начело с Петър Стоянов и повечето от хората там, мъченици на комунизма, ги припознаха като "свои". Никога няма да се оправи тази държава, щом жертвите подкрепят комунягите.
цитирай
16. flyco - Re: 14.
09.09.2009 12:14
Пукнала е Борисе, виж историята. Една гранична рота е оказала съпротива.
цитирай
17. boristodorov56 - 16. flyco
09.09.2009 12:27
Знам, знам.
Радиста бил препил вечерта и не получил телеграмата да наберат рози за "братушките".

Язък за момчетата, дано не са ги избили!

Всъщност - действали са като истински патриоти.

Имали ли поне един камък сложен на оново място,
за да изтрием позора от страха и низостта?
цитирай
18. анонимен - niki
09.09.2009 12:56
Бог да прости жертвите на комунизма,демокрацията и всички останали тоталитарни режими независимо в коя от двете му форми се проявява!
цитирай
19. gantree - @ анонимен 18
09.09.2009 13:09
анонимен написа:
Бог да прости жертвите на комунизма,демокрацията и всички останали тоталитарни режими ...

Бог да прости жертвите на невежеството и на простащината, които през целия си живот са еднакво способни да сложат в един ред и със знак за равенство комунизма, тоталитарните режими и демокрацията.
Те са най-много, тези жертви.
цитирай
20. анонимен - Защо не почетеш паметта на тези, ...
09.09.2009 13:35
Защо не почетеш паметта на тези, които са избити преди 09.09.??? Идиот! Опитвате се да се правите на оригинални с вижданията си! Такива като теб са "лумпени" и "безродници"!
цитирай
21. анонимен - Гантри, тъйкато Хитлер е демокр...
09.09.2009 13:57
Гантри ,тъйкато Хитлер е демократично избран и то с голямо мнозинство,значи и режима му е демократичен.Или нещо се бъркам със значението на думата демокрация.Народа си го харесва ,иска го и после си тегли последиците-демокрация.Е някакви си 50 милиона са убити ,голяма работа.И не наричай всички ,които не мислят като теб невежи-те мислят същото за теб
цитирай
22. анонимен - Никога Вече
09.09.2009 14:10
http://img41.imageshack.us/img41/2750/redgv.jpg
цитирай
23. alexpk - Най-черната дата
09.09.2009 14:11
На 9.09.1944г.България е погребана като държава и се превръща в георафско понятие.
цитирай
24. monarchism - Защо не почетеш паметта на тези, ...
09.09.2009 14:18
анонимен написа:
Защо не почетеш паметта на тези, които са избити преди 09.09.??? Идиот! Опитвате се да се правите на оригинални с вижданията си! Такива като теб са "лумпени" и "безродници"!

Трябваше да са повече избитите комуняги преди 9 септември...
цитирай
25. анонимен - Do monarchism
09.09.2009 14:34
Защо смехурко тогава протестираш срещу това ,което са правили комунистите идвайки на власт.Нарича се отмъщение.Нормално е който е рязал глави да се раздели със своята глава
цитирай
26. анонимен - niki
09.09.2009 14:39
наистина да се прости на наивните душици мислищи , че има някаква разлика между така наречения комунизъм и така наречената демокрация.На някои хора просто им хресва да ги лъжат и манипулират и да живеят с изкривените си представи за света!
цитирай
27. анонимен - Нещата днес са същите както на 08.09.1944 година
09.09.2009 14:42
анонимен написа:
Това как 50-100 човека може да направят преврат е много ама много смешно.Още повече в едно процъвтяващо царство с щастливи поданици.Нещо не е така както го пишеш.А това ,че СССР са се застъпили за нас и не са ни окастрили заслужава все пак малко признание без значение защо са го направили,защото сега щеше да сме град -зържава около София още щеше да плащаме репапарации.Това е и цената на 30-те хиляди загинали български войници във войната 44-45 год.Иначе е нормално датата 9.09 44 за едни да е светла ,а за други черна-важното е тези за които е светла да са повече и това определя историческата стойност на събитието ,а не мнението на един или друг чавек.

Сега могат да направят преврат още по малко от 100-200 души т.к няма армия,а полицията пази бандитите и хайдутите.
цитирай
28. анонимен - Богдан Шопов
09.09.2009 14:48
Според мен този "празник" - 9 септември е празник на дивите селяни, партизаните, шумкарите и ятаците които са се обявили за "комунисти" решили са да влязат във властта, като са излезли от партизанските си леговища и са направили този преврат. А най-интересното е че те са се обявили за комунисти а въобще не са знаели основните идеи на истинския комунизъм и според мен даже не са знаели какво е това комунизъм а просто са яхнали тази идея. Днес спорих с един колега на тази тема и той се съгласи с голяма част от нещата, които твърдя по-нагоре, но ми отговори, че може би никога няма да може да се върне оново производство което е имало през времената на комунизма и както може би никога вече няма да сме страна на зеленчукопроизводителите, което естествено е вкарвало пари в бюджета на страната. Според колегата ми който е по-възрастен от мен и е бил съвременник на тези времена България е имала пазар на плодове и зеленчуци не само в страните от СИВ но са се изнасяли продукти и за Южна Америка и северна Америка и може би вече България няма никога повече това да прави, особено след кражбите които направи миналото правителство и спряха парите по САПАРД.
Моля и за вашето мнение по моите думи.
Благодаря
цитирай
29. gantree - @ анонимен 21
09.09.2009 14:51
анонимен написа:
Гантри ,тъйкато Хитлер е демократично избран и то с голямо мнозинство,значи и режима му е демократичен.Или нещо се бъркам със значението на думата демокрация.Народа си го харесва ,иска го и после си тегли последиците-демокрация.Е някакви си 50 милиона са убити ,голяма работа.И не наричай всички ,които не мислят като теб невежи-те мислят същото за теб

За демократичността на едно управление се съди по действията на това управление, а не по това как е избрано и с какви средства е поддържано това управление. Иначе казано, ако някой злоупотреби с демокрацията и погази нейните правила след овластяването си, тогава би следвало да обвиним този, който е злоупотребил, а не да обявяваме погазените правила като погрешни или престъпни.

Съмнявам се дали разбираш това, което ти пиша, тъй като очевидно си глупав, но въпреки това не е зле да ти се отговори на глупостите. Може пък и да има полза, никой не знае.
цитирай
30. анонимен - super
09.09.2009 14:58
super
цитирай
31. анонимен - Забравената съпротива
09.09.2009 15:02
http://www.extremecentrepoint.com/?p=3831

Горяните

Горянското движение възниква като спонтанна съпротива срещу съветизацията на България и срещу съпровождащия я комунистически терор и започва още през есента на 1944 година, когато Червената армия нахлува в нашата Родина.
цитирай
32. анонимен - Гантри, вярно съм тъп и не разбрах. ...
09.09.2009 15:04
Гантри,вярно съм тъп и не разбрах.Но ти защо се изживяваш като най-големия разбирач по всички въпроси и всички други са тъпи.А пък аз тъпака си мислех, че корена на думата демокрация е от демос .И само за твое сведение многознайко жертвите на комунизма са стотици пъти по-малко от жертвите на фашизма.Но ти си убеден антикомунист и тези неща не те интересуват
цитирай
33. kentoff - 21. анонимен
09.09.2009 15:05
По-просто казано - изборът на Хитлер е демократичен, но управлението си той превърнал диктатура.
Какво е виновна демокрацията, а освен това мисля, че режимът му бе осъден.

Както беше осъден и режима на комунизма като престъпен и античовешки.

Но какво общо има Хитлер с режима преди 9 септември`44 и след тази дата - не става ли въпрос за престъпленията на българските разбойници и мародери - кумънизите?
цитирай
34. monarchism - Защо смехурко тогава протестираш ...
09.09.2009 15:25
анонимен написа:
Защо смехурко тогава протестираш срещу това ,което са правили комунистите идвайки на власт.Нарича се отмъщение.Нормално е който е рязал глави да се раздели със своята глава

Защото преди 9-ти рязаните глави са били на национални предатели, полу-хора изпълняващи заповеди на чужда държава, на терористи. Абсолютно законна мярка е издаването на смъртна присъда на терорист. След злокобната дата 9-ти септември терористите убиваха представители на законната власт на Царство България, плюс още 250 000 българи.

Дошло е време да възродим Сговора и шпицкомандите. :)
цитирай
35. анонимен - toto
09.09.2009 15:28
Най-хубавото е ,че не останаха много псевдо комунисти да празнуват този ден ! Нека никога да не идват повече на власт, още повече в коалиция с разни турци,цигани и всякаква друга измет.....
цитирай
36. анонимен - От Владо до 32
09.09.2009 15:45
Жертвите на Кумунизма да са стотици пъти по-малко от жертвите на фашизма? Вземи се прегледай. Само Сталин е избил 35 000 000 от собствения си народ. Няма по голяма чума в световната история от кумунизма. Да не ти обяснявам, че концлагерите са изобретени в СССР, а и Сталин изиграва доста сериозна роля за Втората Световна Война, следователно половината жертви спокойно можем да ги препишем на него. Изобщо няма да ти говоря за Камбоджа, Китай, КНДР, Куба, Виетнам и др., където червената чума е вилняла. Стотици пъти.... Боже, Боже
цитирай
37. анонимен - Ей монархизме. Твоя съмишленик е ...
09.09.2009 16:00
Ей монархизме.Твоя съмишленик е написа в блога си 30 хиляди ти без да ти мигне окото ги направи 10 пъти повече.Но това като гледам е характерно за антикомунистите.Хилядите и милионите ги нямат за нищо.Отнася се и до Владко,според който СССР е била поне 300 милиона при Сталин и той е избил 35 милиона.Но отивам да се прегледам
цитирай
38. monarchism - 300 000 избити, може и повече. Никой ...
09.09.2009 16:07
300 000 избити, може и повече. Никой не знае, дори самите убийци.
цитирай
39. анонимен - ПОМНИМ!!!!!!!
09.09.2009 16:22
http://img41.imageshack.us/img41/2750/redgv.jpg
цитирай
40. анонимен - Никой не знае но това не ти пречи да си ...
09.09.2009 16:23
Никой не знае но това не ти пречи да си казваш някакви цифри.По твоите сметки всеки трети пълнолетен мъж е бил убит.Дали да не се замислиш малко.Направи ги направо 3 милиона и готово.Как и къде са ги убили толкова народ и какво са направили с труповете
цитирай
41. monarchism - Не си ги измислям, има си статист...
09.09.2009 16:36
Не си ги измислям, има си статистики, макар че според мен бройката е повече. 300 000 убити за 45 години. Според някои жервтите са половин милион. Съществува споразумение между влашкия циганин тодор живков и отрепката чаушеску за депортация на цигани от Румъния в България, за "попълване на бройката на социалистическата нация". Над 300 000 цигани са заселени в Северна България. През 1939 г. циганите са били 10 000 в цялата страна.

България е осеяна с масови, безкръстни гробове, всяка година откриват нови.

цитирай
42. анонимен - Thieving Commie Bastards
09.09.2009 16:38
Комунизъм = Сталинизъм
Никакви светли идеи,държава на пролетариата,рай на земята.Само репресии,липса на свободна воля,концлагери,биг брадър.
Това става,когато един грузински сифилисен селянин унищожи образованите си опоненти-идеалисти(Троцки,Киров и още безброй членове на КПСС и съвременници на Ленин).Със смъртта на тези хора комунизмът от идея за благоденствие се превръща в най-голямата репресивна машина позната на човека.
И когато всички народи след 1989 (преди това,всички без ссср и сателитите му) осъждат всички комунистически режими и гледат на този период като тъмни времена на гонения и диктатура,които за щастие са отминали,само българинът разправя "по бай тошуу време беши по-убуу".Нямам думи
цитирай
43. monarchism - Значи масовият убиец Троцки всъ...
09.09.2009 16:51
Значи масовият убиец Троцки всъщност е образован идеалист прецакан от Сталин, така ли?

Невероятни ненормалници има в интернет...
цитирай
44. анонимен - Не виждам едното да пречи на друг...
09.09.2009 17:10
Не виждам едното да пречи на другото...
За мен просто Троцки е по-малкото зло.
За разлика от Сталин е марксистки теоретик,дълбоко запознат със идеологията,взел участие в две революции и гражданска война и играещ огромни роли в изброените три.
Иначе почти никой преди 1920 не е чувал за товарищ джугашвили,който е все още банков обирджия.При все,че Троцки има главната роля за концентрационните лагери дълбоко се съмнявам,че би изпратил нещо повече там от някой и друг белогвардеец.Да не забравяме,че като сравнително либерален член на ЦК на ВКП(б) (моя е грешкатаот предния пости,КПСС е създадена с това си име по-късно)е подкрепял въведената от Ленин НЕП,която ако беше се запазила СССР можеше да стане нещо от сорта на Китай днес,или още по-добре - да доведе до по-демократични движения в страната,защото самият Ленин преди да умре вижда,че комунизмът "не е това,което трябва да бъде" според теорията.
цитирай
45. анонимен - mnenie
09.09.2009 17:44
Nqmam blog. Kazvam se Dimitrov
Temata naistina e mn dobra. Vreme e da se znae istinata, no - cqlata
I ISTINATA. Kato 4eta, imam 4uvstvoto, 4e sam na partiyno sabranie na DSB ili na Martin Dimitrovoto SDS redaktirano po praktikata na ''Rabotni4esko delo'' sas sin do 4eren ottenak.
1.''Най-честите причини за изтриване на коментар са следните: - коментиращият използва неподходящ речник (псувни и нецензурни изрази); - коментиращият се заяжда на лична основа, обижда или заплашва мен, някой от другите коментиращи, както и други лица''Citat ot predstavqneto ti........i PARVO IZRE4ENIE ''В нощта на 8 срещу 9 септември 1944 година сбирщина въшливи скотове,...''. ONEMQVAM.
2.Пълни глупости. Превратът на 09.09.1944г. сваля правителството на Константин Муравиев, съставено от народняци, демократи и десни земеделци, т.е. легалната опозиция на предишните прогермански правителства. Партиите и политиците в него са имали доверието на Англия и САЩ през цялото време на войната.
??????????????????????????????????????????????
Slu4ayno da si slu6al za bombardirovkite ili kato v RD edni dati - golqma rabota. malko premestvane vav vremeto i.... gotovo.
3.''Мит Nо3'' Nqma da citiram, 4e e mn dalgo. No, nqkoga slu6al li ste za konferenciqta v Qlta. kato ne sme priznati za pobediteli, a za POBEDENI, kakvi pretencii i nastoqvaniq te gonqt. Kakvo vaorajavane na VMRO?
stiga mi tolko, 4e me hva6ta qd na mene si. May se gotvi6 za politi4eska kariera. Gorko na BALGARIQ ot takiva kato teb.
цитирай
46. анонимен - Иван
09.09.2009 18:19
Любим номер на комунистите е да поставят на дискусия въпроси, които са абсолютно ясни. Това те наричат диалектика, ако не се лъжа. По въпроса за 9 септември 1944 не може да има никакво друго мнение - това е една окупация на България от най-свирепия режим на всички времена. Последствията от убийствата и страха носим и до ден днешен.
цитирай
47. анонимен - ohhhhhhhhh
09.09.2009 18:58
Zashto nishto ne se govori za realnostta sled 9ti septemvri
Zashtoto ne ja poznavame
Jivite svideteli mogeshe da razkagat za buntovete na korpusa v Kjustendil i za tova kak se pojaviha dobrovolcite sred redovnata ni armija i zashto......
za bunta na artilerijskija divizion v Pleven
Koj gi e uchil tezi neshta po istorija- dori i momcheto napisalo tazi statija maj ne e v chas s istinata okolo 9ti
Galko...........
цитирай
48. анонимен - do #2
09.09.2009 19:36
mamkamu написа:
Бог да ги прости!
А наследниците на ония шумкари пак са тук! Днес ще празнуват!

Само едно не мога да си представя в написаното от теб! Как България и Румъния ще противодействат на Съветската армия в твоя хипотетичен вариант! Ония азиатци щяха да ни пометат за една седмица!


Zapadut nqmashe da go pozvoli. BG i Rymuniq biha bili silen sauiyznik v tezi vremena.
цитирай
49. анонимен - terciman.blog.i.ua
09.09.2009 20:11
Вечером почитаю ваши комментарии. Интересно, что тут написали "вшивые" крестьяне и рабочие? ))
Или вы, болгарские буржуа, боитесь их ТЕПЕРЬ, потому так и ругаете партизан?
цитирай
50. thetrooper - @sparhawk
09.09.2009 20:29
Благодаря ти!
цитирай
51. thetrooper - @mamkamu
09.09.2009 20:31
Да, няма отърване от тая напаст. Иначе за противодействието на съветската сган номер 48 е отговорил вместо мен.
цитирай
52. thetrooper - @flyco
09.09.2009 20:32
Благодаря и на теб!
цитирай
53. thetrooper - @Павлов
09.09.2009 20:34
Това за убийствата на ятаци ипомагачи преди 09.09.1944 г. е доста раздухана легенда на комунягите. Иначе, доколкото е имало такива ексцесии, извършителите им са били съдени по тогавашното законодателство, което се е основавало на Търновската конституция.
цитирай
54. thetrooper - @5
09.09.2009 20:36
Ако някои се питат откъде са парите на разни баневци, павловци, кюлевци и свя остальная сволоч, то други сме наясно, че тия са назначени от бКП милионери.
цитирай
55. thetrooper - @bowman
09.09.2009 20:37
Ако аз испускам нещо, можеш да направиш допълнение...
цитирай
56. thetrooper - @8
09.09.2009 20:42
Айде без червена пропаганда, ако обичаш!
цитирай
57. thetrooper - @gantree
09.09.2009 20:44
Благодаря!
цитирай
58. thetrooper - @Недев
09.09.2009 20:49
Товас предопределеността е другия голям мит, и то поддържан не само от комунистите, но и от либерални среди. Ялтенската конференция е през февруари 1945-а - тоест близо половин година след съветската агресия. А прословутото разпределянае на влияние между Чърчил и Сталин (салфеткатас процентите) се е случило на 9 октомври 1944г. -един месец след окупациятаи Чърчил просто е признал очевидното. Просто защитава тезата, че преговоритее трябвало дазапочнат по-рано, да бъдат по-активни и да се предпазим отрано от червената опасност, която нашите държавници явно са подценили. Изглежда през август 1944г. никой не е предполагал зверствата, които комунисти и червеноармейци ще извършат.
цитирай
59. thetrooper - @boristodorov56, @flyco
09.09.2009 20:51
Защо някой от вас не напише за тази съпротивана българската армия срещу съветските окупатори?
цитирай
60. thetrooper - @monarchism
09.09.2009 20:53
Петър Стоянов - съветски агент? Дай подробности...
цитирай
61. thetrooper - @ники
09.09.2009 20:54
gantree ти е отговорил вместо мен...
цитирай
62. bowman - Извинявай
09.09.2009 20:54
Извинявай, беше изричано прекалено много и се каза прекалено малко. Продължителния завършек просто демонстрира защо турците са ни поробили. Може би друг път, когато му дойде времето ;)
цитирай
63. thetrooper - @27
09.09.2009 20:59
Ми хайде тогава да правим преврат, щом е толкова лесно...
цитирай
64. thetrooper - @Богдан Шопов
09.09.2009 21:01
Да, съгласен съм, че комунистите са диви селяндури и простаци. Но след като уж сме имали такова производство, защо социалзма се срина?
цитирай
65. thetrooper - @alexpk
09.09.2009 21:12
Най-точното определение!
цитирай
66. thetrooper - @20
09.09.2009 21:13
Като си толкова отворен, защо се криеш зад анонимност, бе шумкар страхлив?
цитирай
67. thetrooper - @22
09.09.2009 21:15
Така де...
цитирай
68. thetrooper - @30
09.09.2009 21:16
Супер какво?
цитирай
69. thetrooper - @Владо, @monarchism
09.09.2009 21:19
С комунист не се спори. Комунист се бие. До смърт.
цитирай
70. thetrooper - @тото
09.09.2009 21:20
От нас зависи да не ги допуснем повече на власт. мен ако питаш, те трябва да са в нелегалност.
цитирай
71. thetrooper - @42
09.09.2009 21:21
"по бай тошуу време беши по-убуу" - и аз нямам думи
цитирай
72. thetrooper - @43
09.09.2009 21:23
Троцки, Сталин - един дол дренки...
цитирай
73. thetrooper - @Димитров
09.09.2009 21:26
1. Нещо против правилата на блога ли имаш?
2. По време на бомбардировките да не би земеделци, народняци и демократи да са на власт,а ?
3. Вече го написах, но повтарям - Ялтенската конференция се е състояла половин година СЛЕД съветската окупация на България.

И ако не ти харесва блога или дискусията, можеш да не ги четеш. Никой не те кара насила.
цитирай
74. thetrooper - @Иван
09.09.2009 21:28
Хубаво е, когато някой е наясно въпреки промиването на мозъци.
цитирай
75. thetrooper - @47
09.09.2009 21:29
Ако ти си в час с истината около 09.09, защо не ни осветлиш и нас? На кирилица?
цитирай
76. thetrooper - @terciman.blog.i.ua
09.09.2009 21:32
Мьi ругаем партизан, потому что они сволочи и блядьi...
цитирай
77. thetrooper - @jedi
09.09.2009 21:33
Поздравления!
цитирай
78. thetrooper - @lambo
09.09.2009 21:35
Мисля, че още при коментарите на статията за детронирането на Княз Александър Батенберг ти заявих, че си нежелан в този блог. Така че си спести коментарите.
цитирай
79. анонимен - Девети септември е ден на освобо...
09.09.2009 21:48
Девети септември е ден на освобождението ни от фашистко робство.Хиляди младежи загинаха за тая свобода,жертви на монархофашисткия терор.Народният съд след 1944г раздаде справеливи присъди за извършителите на масовите убийства и преследвания на прогресивните елементи.Които се противопоставиха на пронацистката политика на монархофашизма в България.Днес фашизмът отново се възражда 65г след края на втората световна война.Източноевропейците се оказаха недостойни за свободата,подарена им от Червената армия,която даде милиони жертви.За да освободи Източна Европа от фашизма и капитализма
цитирай
80. анонимен - niki
09.09.2009 21:50
Че в главата на автора е пълна каша и незнае въобще на коя планета живее разбрах само искам да питам какво означава шумкар, това е някакъв нов лаф, моля да ме осветлите.Благодаря!
цитирай
81. nakom - ;-)
09.09.2009 21:54
Ако някой от вас е види автора на този блог на живо, на секундата ще разбере мотивите му за тези писания .Те са всичко, което митко притежава
цитирай
82. monarchism - Петър Стоянов - съветски агент? Дай ...
10.09.2009 00:33
thetrooper написа:
Петър Стоянов - съветски агент? Дай подробности...

Учил е в Юридическият факултет на Московския държавен университет "М. Ломоносов". Преди време проф. Карастоянов - лидер на БДФ ми го каза. Май оттам се познават. По принцип не е нещо неизвестно. В нета преди време беше разпространено копие от студентската му книжка. Отделно, преди време му извадиха и досието от "нашите" служби. Всеки юрист по онова време (освен ако не е имал силен партиен гръб) е сътрудничил на ДС. Това го знае всеки антикомунист. Само легионерите и дружбашите май не го знаят....
цитирай
83. thetrooper - @80
10.09.2009 00:53
:)))))))))
цитирай
84. thetrooper - @nakom
10.09.2009 00:54
Вземи се скрий някъде, жалък си...
цитирай
85. thetrooper - @monarchism
10.09.2009 00:54
Ако Петър Стоянов е бил агент, трябва досието му да излезе наяве.
цитирай
86. анонимен - С комунист не се спори-бие се до с...
10.09.2009 08:24
С комунист не се спори-бие се до смърт-ответната реакция ще е същата и такава е била.Най-напред тези които са били на власт са бесели и убивали и пребивали.След това битите идват на власт и ролите на жертви и палачи се сменят.Не разбирам като си фен на биенето до смърт ,а не на диалога защо плачеш за избитите от комунистите.Който сее ветрове ,жъне бури.Това е антикомунисте.А това ,че в един средно голям град е имало 10-20 богаташи и на тях и на техните насследници 9.09 им е черна дата, не означава ,че е такава и за хилядите гладни и боси техни роби
цитирай
87. thetrooper - @88
10.09.2009 08:40
Май още Гео Милев беше писал за "вековната злоба на роба" - явно теб е имал пред вид...

Когато пиша, че с комунист не се спори, имам пред вид, че комунизмът е психично заболяване, а не гледна точка, с която да се спори.

И къде ги видя тия хиляди гладни и боси, не знам... Май само в комунистическите "художествени" творения.
цитирай
88. monarchism - Ако Петър Стоянов е бил агент, тр...
10.09.2009 10:01
thetrooper написа:
Ако Петър Стоянов е бил агент, трябва досието му да излезе наяве.

Не и ако досието му е в Москва. Преди време ако не се лъжа именно от ДСБ илезе информация за агент Виктор..
цитирай
89. анонимен - Няка как да съм ги видял. Ти също не си ...
10.09.2009 10:10
Няка как да съм ги видял.Ти също не си ги видял.Разликата между нас двамата е в това,което ти е разказвал твоя дядо и какво ми е разказвал моя.Явно си от семейства на което нещо е отнето така,че е безмислено да спорим.Аз не съм комунист но дядоти не е ял хляб от смлян боб и царевични шикалки.Мрази си комунистите на воля.Ако си намазал от реституцията гледай си живота.С омраза до никъде не се стига.Прочети нещо за т.нар. "олевяване" на масите и ще видиш къде са били гладните и босите и защо са тръгнали след комунистите.само гладът и безизходицата изкарват хората на улицата или барикади.Такива са фактите от както свят светува
цитирай
90. анонимен - девети септември
10.09.2009 11:56
това е лъжлив мит отдавна остарял,ще го честват комунягите педесет години след идването на демокрацията
цитирай
91. nakom - ano 91
10.09.2009 13:50
До възпитание е.Аз съм точно описан - на семейството ми му е взето доста, имам реститутски късмет.Но не мразя комунизма.Нито комунистите.Така трябвало - така станало, голяма работа.Ядосвайки се, няма да променя нищо.
Психично заболяване г-н Труупъре е да мразиш.Омразата те обзема, прави те идиот, накрая поема контрола над теб.Комунизма е една недоказана идеология.Сам си направи изводите кой е болен.

Честно казано, мисля че още малко комунизъм няма да е излишен.Да се отървем от няколко блогъра, един добър концлагер и няколко гладни прасета са ОК като вариант ;-)

Или поне да си направите малко пластични операции, и да започнете да чукате красиви жени.Съм забелязал че всички комуномразци, чукате някакви плашила, от там трябва да сте толкова намразили живота ;-)
цитирай
92. thetrooper - "Честно казано, мисля че още ...
10.09.2009 16:44
"Честно казано, мисля че още малко комунизъм няма да е излишен.Да се отървем от няколко блогъра, един добър концлагер и няколко гладни прасета са ОК като вариант ;-)" - Благодаря ти, само това твое изказване е достатъчно да покаже нуждата от моя блог и антикомунистическите материали в него:)

"Или поне да си направите малко пластични операции, и да започнете да чукате красиви жени.Съм забелязал че всички комуномразци, чукате някакви плашила, от там трябва да сте толкова намразили живота ;-)" - Ти пък откъде намери това самочувствие да коментираш личния ми живот? Да не би в последните 6 години да си ме следвал В САЩ, Великобритания, Холандия, Австралия, Виетнам, Индонезия (местата, които съм посетил като турист за по-малко от месец дори няма да ги споменавам) и навсякъде да си надничал през ключалката? Ах ти, перверзен тип:))

цитирай
93. анонимен - ДОПЪЛНЕНИЕ....
10.09.2009 16:51
ВСИКО ОПИСАНО ТУК,ДАТИ,ЦИФРИ,СЪБИТИЯ - О.К. ИСТОРИЯТА КАТО ФАКТОЛОГИЯ Е ЕДНО,НО ИМА И МНО-О-ГО ДРУГИ НЕЩА,ПОСЛЕДСВИЯ,ИЗВОДИ.... ТАКА НАПРИМЕР,КОГАТО ОТИДЕТЕ ПО НЯКАКВА АДМИНИСТРАТИВНА ЗАДАЧКА И СЛУЖИТЕЛКАТА ЗАПОЧНЕ ДА ВИ КРЕЩИ И ОБИЖДА - ПРИЧИНИТЕ ЗА ТОВА ПОВЕДЕНИЕМОЖЕ ДА ТЪРСИТЕ НА.... 09.09.1944... АКО СЕРВИТЬОРЪТ НА СЛЪНЧЕВ БРЯГ СЕ ДЪРЖИ ВАС НЕВЪЗПИТАНО И ГРУБО,КАТО С ДОСАДНИЦИ,ПРОИЗХОДЪТ НА ПРОБЛЕМА ТЪРСЕТЕ ПАК В СЪЩАТА ДАТА... АКО НИЕ,БЪЛГАРИТЕ,НЕ УМЕЕМ ДНЕС ДА СИ КАЗВАМЕ "ДОБЪР ДЕН",ДА СЕ УСМИХВАМЕ И ДА СЕ ГЛЕДАМЕ В ОЧИТЕ,ПРИЧИНИТЕ СА ПАК ТАМ... АКО ОТВСЯКЪДЕ НИ ЗАЛИВА ЧАЛГАТА,И В ПРЕКИЯ,И В ПРЕНОСНИЯ СМИСЪЛ,ВЪРНЕТЕ ЛЕНТАТА ДОКЪМ СЕПТЕМВРИ 1944... МИСЛЕТЕ,АНАЛИЗИРАЙТЕ... КОЙТО ГО ИНТЕРЕСУВА,РАЗБИРА СЕ,НА КОЙТО МУ СЕ ИСКА НАИСТИНА ТУК НЕЩАТА ДА СЕ ПРОМЕНЯТ КЪМ ДОБРО.... АКО ВИ ИНТЕРЕСУВА,АЗ СЪМ НА mitkorum@abv.bg
цитирай
94. thetrooper - @95
10.09.2009 17:32
Така е, и колкото по-скоро повечехора осъзнаят това, толкова по-добре за всички ни...
цитирай
95. анонимен - "Партиите и политиците в него ...
10.09.2009 17:56
"Партиите и политиците в него са имали доверието на Англия и САЩ"?... И за теб това е достатъчно условие те да са "добрите"?? Много наивен постинг, отговарящ на възрастта ти, "авторе". Виж, злобният и ненавистен тон не е от възрастта, лично твоя заслуга си е.
Макар че някои от фактите, които излагаш са отчасти верни (ама много отчасти), като цяло си изложил тук купчина глупости, с които навярно дядо ти е успял да те надъха още когато си имал жълто около устата.
Прощавай за резкия език, но и той е цвете в сравнение с твоя...
цитирай
96. анонимен - И как ще бъдем заедно 98. ? Kато ед...
10.09.2009 17:58
И как ще бъдем заедно 98.? Kато едните грабят и крадат другите българи? Как ша стане тая работа? Вече не можем да сме заедно и не сме един народ.Има поне два народа.Първо богатите крадци и мошеници се отделиха като мърша от стадото.
цитирай
97. thetrooper - @97
10.09.2009 18:53
Запази оценките за себе си. Нямам нужда от тях. И не съм надъхан от дядо ми (и двамата ми дядовци са починали преди да се родя).

Единствената причина да не те трия е, да могат читателите да видят как комунисти като теб минават на лични нападки, понеженямат никакви смислени аргументи.
цитирай
98. thetrooper - @98
10.09.2009 18:56
не си еструвало да отговаряш на по-предишния, аз го изтрих...
цитирай
99. анонимен - Ангел
10.09.2009 18:56
Към автора на БЛОГА. Момче живял съм 10години във третото Българско царств, 45 години при СОЦИАЛИЗМА , 20 години дивият капитализъм.Авторе , ти си вреден за БЪЛГАРИЯ.
цитирай
100. анонимен - Били са едно време ...
10.09.2009 18:57
"Историята се пише от победителите" е казал някой умен човек. Ако войната беше протекла по друг начин и победителите бяха различни, колко ли различна щеше да бъде историята?
цитирай
101. thetrooper - @Ангел
10.09.2009 18:58
От твоята уста (т.е. клавиатура) това си е направо комплимент - поласкан съм!
цитирай
102. анонимен - Помислете, защо Петър Стоянов още ...
10.09.2009 23:46
Помислете, защо Петър Стоянов още на 2-та година започна да съботирва правителството на ОДС. Ще припомня няколко бисера злонамерено пуснати за ушите на народа,а не по каналния ред до прокуратурата, както повелява законът и добрата практика; "Корупция по върховете" (без аргументи); "Иване кажи си" (като че ли дете е пред него); "Аз поне не съм крал" (значи всички останали са ...)-- Има благорзположението на всчки червени.
цитирай
103. thetrooper - @104
10.09.2009 23:55
Добър материал за размисъл - само следващия път не влизай тук анонимно.
цитирай
104. анонимен - Помислете защо П. Стоянов...
11.09.2009 00:13
Много пари и апартаменти се дават за такава услуга.
ЗА ТОВА! толкова е просто и логично...

цитирай
105. monarchism - Помислете, защо Петър Стоянов още ...
11.09.2009 10:07
анонимен написа:
Помислете, защо Петър Стоянов още на 2-та година започна да съботирва правителството на ОДС. Ще припомня няколко бисера злонамерено пуснати за ушите на народа,а не по каналния ред до прокуратурата, както повелява законът и добрата практика; "Корупция по върховете" (без аргументи); "Иване кажи си" (като че ли дете е пред него); "Аз поне не съм крал" (значи всички останали са ...)-- Има благорзположението на всчки червени.

"През 1997 коалиционният партньор на СДС Народен съюз внесе в парламента законопроект за ограничение при заемане на ръководни длъжности в България. Вносителите се аргументират с препоръките на Резолюция 1096 на Парламентарната асамблея на Съвета на европа (ПАСЕ) от 27.VІ.1996 за мерки за разграждане наследството от бившите комунистически тоталитарни режими. “Не мисля, че законът ще има оздравителен ефект за българското общество”, заявява президентът Петър Стоянов. “Ние вече сме седем години след 10 ноември. Не можем непрекъснато да се озъртаме назад и не може да се движим бързо напред, носейки като раница непрекъснато на гърба си сенките от миналото”, казва още той при излагане на съображенията си против законопроекта. Тогавашният министър-председател Иван Костов обявява, че споделя опасенията на президента. “Един такъв закон ще засегне съвсем малък брой хора”, казва той."

"Парламентарното мнозинство на ОДС приема през 1997 Закон за достъп до документите на бившата Държавна сигурност. Конституционният съд (след като се изважда от списъка на институциите, които подлежат на проверка) се произнася с решение, че е противоконституционно да се обявяват т. нар. “картотекирани” сътрудници, за които в картотеките на ДС е запазено единствено картонче с регистрация за сътрудничество. В резултат на това в парламента министърът на вътрешните работи обявява само 23 сътрудници на ДС от първоначалния списък с 97 имена. Повечето от обявените са депутати от ДПС и БСП. Правителството на Иван Костов не изпълнява чл. 13 от закона, който указва, че “до една година от влизането на закона в сила (ДВ, бр. 63, 6.VІІІ.1997) документите на бившата Държавна сигурност се предават в Централния държавен архив”. В началото на 2001, броени месеци преди парламентарните избори, ОДС приема изменение и допълнение на Закона за достъп до документите на бившата Държавна сигурност като разширява негово поле на приложение и създава нова комисия по досиета, известна като комисията “Андреев”. Тогава президентът Петър Стоянов заявява: “С риск да загубя 50 евентуални гласа ще кажа, че декомунизация се прави с промяна в манталитета на народа, с даване на пример, а не с вадене на досиета”.

С такива "антикомунисти" като другарите Стоянов и Костов, декомунизация никога няма да има.
цитирай
106. анонимен - Наивитет струи
11.09.2009 10:27
Авторът на този текст е исторически и политически наивен ентусиаст. Положението към началото на септември 1944 г. е толкова неспасяемо, че превратът на 9.09. (организиран не без помощта на сенчестата власт) е проведен, за да се намалят щетите от неминуемата съветска окупация. както констатираше проф. Николай Генчев, пак сме се правили на шушумиги, та дано ни се размине. И никакви основания за сравнение с Финландия няма. За съжаление, подобни безпочвени мнения се щурат из медиите напоследък, та съвсем объркват и примитивизират дискусията по тези проблеми.
Антон Иванов, историк (поне по образование, завършил с почтен среден успех)
цитирай
107. анонимен - Ало Фашагата
11.09.2009 10:50
Авторът на статията е ФАШИСТ :) 9ти Септември е дошъл и благодарение на предполагам симпати1ните му Англичани!!! Които са предпочели 100% от Гърция и са ни дали на Руснаците. А преди 9ти какво е било питам аз? Цветя и рози? Моите баба и дядо както и много техни приятели и познати са лежали по КОНЦлагерите по времето на царя така че!!!!
цитирай
108. thetrooper - @Антон Иванов
11.09.2009 12:20
Да не би да си завършил История като РАБФАК-овец?
цитирай
109. thetrooper - @109
11.09.2009 12:21
Така ли му викате вече на шумкарстването - ЛЕЖАНЕ по концлагерите?
цитирай
110. pontis - Може ли и аз да кажа нещо?
11.09.2009 13:07
Комунизмът е вътре в нас, макар че отдавна си е отишъл. Защото сме се научили да гледаме на другите като на врагове. И искаме светът да започне от начало. Той обаче отдавна е пред нас. Омразата е само в нас.
А за паметника- ето какво смятам: Пред английския парламент в Лондон има статуя на Оливър Кромуел, на кон- той не само е направил преврат, но и е премахнал монархията. И не чрез референдум. Просто отрязал главата на краля. А след това установил и диктатура. Сега Англия пак е монархия. Но никой не му е съборил паметника.
цитирай
111. анонимен - Авторе, не се изживявай като най...
11.09.2009 13:11
Авторе ,не се изживявай като най-учения човек на планетата-някъде беше писал,че си завършил колеж по туризъм.Знам какво е нивото на тези колежи.Приравнявам го на едновремешните ПУЦ-ове.Казвам го защото синът завърши подобен колеж-с пъти по слабо обучение и подготовка.Или си мислиш, че като знаеш един двва езика и можеш да щракаш на компютър си голяма работа.
цитирай
112. анонимен - Да не ти обяснявам, че концлагерите са изобретени в СССР,
11.09.2009 13:50
.....не му обяснявай и за концлагерите за японци в США ;)
Въобще нищо не му обяснявай - защо се мъчиш да обясняваш неща които сам не разбираш - това те прави да изглеждаш от глупав по-глупав ;)
цитирай
113. анонимен - безмозъчни седеращини
11.09.2009 22:55
майтап :) толкова много неграмотност, толкова много партиен патос, толкова много лъжи не бях чел отдавна :)))

другаря гьобелс си има наследниче, да го четем и да му се радваме...

цитирай
114. анонимен - Относно, коментари за Хитлер и Сталин по горе:
11.09.2009 22:58
Ако не се лъжа, режима на Хитлер е избил 28 милиона, а режима на Ленин и Сталин 40 милиона.Освен това Хитлер напада СССР, 2 седмици преди Сталин да нападне Европа с 1000 танкови дивизий.Ако не беше той сега всички ние щяхме утре сутринта да ни вземе ЗИЛ-а и да ни кара на полето да копаем тикви за петилетката,нямаше да има Западна Европа такава каквато я познаваме и най-важното нямаше да има СВОБОДА......
цитирай
115. thetrooper - @pontis
12.09.2009 00:35
Кромуел не е бил водач на чужда окупационна армия, доколкото знам.
цитирай
116. thetrooper - @113
12.09.2009 00:48
Не съм завършил колеж по туризъм, а УНИВЕРСИТЕТ по туризъм - NHTV Breda University of Applied Science в Холандия(www.nhtv.nl). Вторият най-престижен университет по туризъм в Европа. Програмата, която съм завършил (Master Program - Tourism Destination Management), до момента е завършена от по-малко от 50 души в целия свят. Така че не ме сравнявай с когото и да било от разни колежи, ПУЦ-ове и тем подобни.

И като цитираш мои предишни писания и коментари, поне го прави като хората. А ако искаш да ми кажеш още нещо - или си пиши името, или се пръждосвай.
цитирай
117. thetrooper - @115
12.09.2009 00:57
И къде го видя тоя партиен патос (още по-интересно - за коя партия)?

Изглежда, че тези "безмозъчни седеращини" провокират дебилни коментари, чиито автори дори ги е срам да се подпишат под тях.
цитирай
118. анонимен - Е добре, не е колеж, а университет. ...
12.09.2009 09:17
Е добре ,не е колеж ,а университет.Имах в предвид, че може да си завършил и Кембрич и Оксфорд ,но това не значи ,че си най-образования и знаещия в света.Можеш да си мислиш каквото си искаш но аз като запознат с образованието (преди да настъпи демокрацията) пак ти казвам ,че си завършил ПУЦ-професионален учебен център .Дори на обноски не са успели да те научат в Холандия ,в този най-престижен университет .Но българинът- всезнайко е неспасяем.И с тази ценна диплома какво правиш в България.Тези 50 човека ,които сте единствените сигурно дирижират световния туризъм
цитирай
119. thetrooper - @120
12.09.2009 09:54
Ти ли ще ми говориш за обноски бе, на когото изрично заявих, че желая да влизаш с името си в блога, а ти продължаваш да се правиш на ударен. То бива простащина и нахалство, ама за твоето нямам думи... Ако в дома ти влезе гост, който нарушава правилата на този дом, макар че ти си ги написал на вратата, ти му направиш забележка, а той продължава да игнорира тези правила и отгоре на всичко прави неуместни коментари за самия теб - как ще реагираш?

А какво правя в България ли? - Ами каквото си искам. Човек като мен може да живее и работи където иска - и в България, и в Европа, и в Америка, и в Азия, и в Австралия (както и съм го правил през последните 6 години). Сега обаче стоя в България, най-вече за да нарушавам комфорта на екземпляри като теб. Макар че, дори и когато замина в чужбина, пак няма да ви оставя на спокойствие - глобалната мрежа го позволява.

Оставих коментара ти само за да могат читателите да видят с какви анонимни и комплексирани нищожества си имам работа понякога.
цитирай
120. анонимен - лично необвързващо мнение
12.09.2009 12:49
Аз пък не съм в България. Диплома имам от престижна институция в сферата на изкуството. Старая се да бъда патриот и да допринеса за доброто име на Родината. На 28 години съм.
Имам роднинска връзка с Н.Й.Вапцаров - авторът на блога, човек начетен, предполагам е чувал за него.
Семейството ми (баби и дядовци + пра-такива, хора обикновени, земеделци) са били репресирани незаслужено от режима, властвал преди 09.09.1944. Никого не са убивали, не са крали мандри. Просто не са били съгласни с политиката водена от "демократичното" монархичестко управление + имали са републикански възгледи. Не са били щастливи от това, че немски окупатори + техните български полицейски подлоги са се "обслужвали" безвъмездно от земеделската продукция, произведена с много труд и са оставяли моите родители в тежко битово (чисто хранително) състояние.
Затова за тях (гореспоменатите баби и дядовци) тази дата е светла - ден на освобождение.
Асен
цитирай
121. анонимен - Последните 6 години си ходил тук там ...
12.09.2009 15:20
Последните 6 години си ходил тук там на стаж и на обмяна на опит.Ако си толкова способен и умен хората щяха да те оценят и да ти направят предложение на което не може да се откаже .Факта ,че си в България за мен е достатъчен .Работя за немска фирма нищо ,че съм нищожество така ,че съм наясно и с комунизма и с капитализма.А такива като теб пък са ми още по-ясни.Само ,че ония искат много работа , а не философстване-затова си в България-тук това се цени много.И понеже не харесваш анонимни ще ти се представя-инж. Милко Моралиев-46год.
цитирай
122. luben - Хубав пост
12.09.2009 15:35
макар и да има повече (от 3) митове около бутафорния преврат на 09 септ 44-та. Във връзка с разсъжденията за мит 3 имам дребната забележка, че нашата дипломация евентуално би могла да стори нещо в периода юни-септ 44-та, а не след това, когато ставаме де факто сателит на СССР. Всички важни решения се взимат от компартията, която се командва директно от Москва. Може да се каже, че тази дата бележи 3-тата национална катастрофа на България и тя е доста по-тежка от първите 2. България, макар и сравнително изостанала страна, си е била европейска такава, а не съветска република, мъчеща се "да влезе в Европа" и говореща за "присъединяване към Европа" (логично, след като си бил съветска колония).

България съвсем не е била идеална преди 09 44-та - имала е проблеми, имало е много несправедливости (но нека някой ми покаже страна, където е нямало такива) и смешните вопли, вадещи подобни факти като оправдание за тази национална катастрофа са все едно да се каже колко правилно Хитлер е направил концлагери, щото някога някой евреин е убил немец.

Ала 50 години промиване на мозъци не може да изчезне току тъй. Дано след още 50 години не останат промити мозъци. В това ми е надеждата. Абсурд е да се отговаря тук на разни индивиди, получили (или хора от техните семейства, близки) огромни/някакви облаги и привилегии от ком. режим или просто заседнали в учебниците по история от времето на бай-Тошо.
цитирай
123. thetrooper - @Асен
12.09.2009 16:43
Да, разбира се, че знам кой е Н.Й.Вапцаров, изучавал съм го в гимназията, както всеки друг българсдки ученик го е изучавал. Много талантлив поет. От друга страна, осъден на смърт за терористична дейност срещу България.

Твоите баби и дядовци имат право на лично мнение относно 09.09.1944г. Не могат обаче да го налагат на останалите.
цитирай
124. thetrooper - @инж. Милко Моралиев
12.09.2009 17:10
Аа, можело значи...

Сега прочети това много внимателно: коментарите под текста са дадени за да се дискутира темата, а не моята личност или професионална кариера (след като професията ми няма връзка с темата). Не желая да получавам никаква излишна информация относно коментиращите, ако тя не е свързана с темата на дискусията. Така че изобщо не ме интересува твоето мнение за мен - задръж го за себе си. Нямам никакво намерение да ти давам допълнителна информация за мен самия (вкл. за моята работа), тъй като не считам, че заслужаваш да получиш такава информация, нито пък се стремя да спечеля благоразположението ти - преценил съм, че то е абсолютно ненужно.

Предположенията ти затова дали и кой ме е оценил, като и това какво и къде съм работил и работя (без да съм давал детайлна информация за това) са изключително неуместни и нелепи. Самият факт, че не можеш да приемеш възможността някой (не само аз, по принцип) да е едновременно способен, умен, образован, оценен от когото трябва и да работи (макар и временно) в България, говори както за невероятната ти ограниченост, така и за пълният ти национален нихилизъм. Ето защо смятам всякаква по-нататъшна комуникация с теб за безсмислена, а мнението ти - за абсолютно без никаква стойност.

Ако въпреки всичко, изброено дотук, все още настояваш да коментираш постингите ми, ще трябва да спазваш няколко елементарни правила (които, междувпрочем, важат и за всички останали коментиращи):
1. Изписваш си името след коментар (или си правиш регистрация в blog.bg, където името да е изписано в профила ти);
2. Правиш коментари САМО ПО ТЕМАТА, А НЕ ОТНОСНО АВТОРА ИЛИ ДРУГИ УЧАСТНИЦИ В ДИСКУСИЯТА;
3. Въздържаш се от обидни квалификации, както и от неаргументирани съждения и нападки.

Ако правилата те устройват, можеш да заповядаш отново. Ако не, авторът на този блог най-любезно те изпраща по дяволите.
цитирай
125. thetrooper - @luben
12.09.2009 17:16
Благодаря за оценката. Разбира се, нямам претенции да съм изчерпал темата "9 септември", но тя така или иначе не може да се изчерпа само в един или дори няколко постинга. Благодаря и за размишленията по тази тема.
цитирай
126. анонимен - пак аз...
12.09.2009 20:42
След като Вапцаров е осъден за терористична дейност - с такава присъда са убити и хората в Белене - значи да няма сърдити и да се обижда властта след 09.09.1944, съгласен, драги?
цитирай
127. анонимен - You'll take my life but I'll take yours too...
12.09.2009 21:29
Ауууууу! Мали,бах ти пасквола! Митко,махни я тази снимка на мазен плужек,бе! И нали знаеш:Ние сме на всеки километър,от тук до края на света!
VENSEREMOS! Апропо,ако тези "въшливи скотове" не бяха направили "преврат",руснаците щяха да дадат милата ти татковина - Шопия(София) на сърбите и баба ти щяха да я клецат сръбите! И сега ти щеше да си Йован или каквото си избереш...
И ти като какъв ми се вживяваш? Като просветител? КАто изобличител? Аре,трай си и ходи да си отпереш една "злобарка",че нещо ми се видиш изнервен! Хи-хи-хи!
цитирай
128. monarchism - В българската история само един ...
12.09.2009 23:23
В българската история само един държавник е успял да се справи перманентно с болшевишката чума - проф. Александър Цанков. Думите му се потвърждават - "Аз съжалявам за жертвите, които се дадоха, но нас не ни смущава никоя сянка. Ние сме чисти в своята съвест. Нас и историята ще оправдае." Вярно е, вижда се, че това е бил правилния подход. Ако някой си мисли, че по мирен и демократичен път може да се изкорени комунизма от кухите кратуни на червенушките, нека помисли пак.

"От свиня мас и от комунист власт се взима само с нож."

;)
цитирай
129. thetrooper - @128
13.09.2009 00:18
Мисля, че всеки може да направи разликата между независимия български съд през 1942 година, съставен от висококвалифицирани юристи и прилагащи законодателството, основано на Търновската конституцуия от една страна, и малограмотните "съдии" от комунистическите съдебни състави, слуги на Москва.
цитирай
130. thetrooper - @129 - анонимния
13.09.2009 00:33
Не съм се и надявал на такъв късмет! Най-яркото доказателство на твърдението, че комунистите сте произлезли от маймуните и сте еволюирали само до неандерталци, е този твой коментар. Ще си го запазя като нагледен пример за вредата на комунизма върху менталните способности на увредените.
цитирай
131. thetrooper - @monarchism
13.09.2009 00:37
Много точно и далновидно твърдение на проф. Цанков.
цитирай
132. анонимен - thetrooper i monarchizm, като се ...
13.09.2009 10:26
thetrooper i monarchizm, като се възхищавате на проф.Цанков( по какво всъщност е професор) и методите му защо не ви харесва това ,което са направили комунистите след 9.09.Направили са същото т.е. отмъстили са си.Просто са си разменили ролите.Палача става жертва, а довчерашната жертва с удоволствие си го връща.И за сведение и на двамата паметници на Съветската армия има в много други държави,даже и в Румъния ,която пряко е воювала срещу СССР.Вижте днешния вестник 24 часа.Не втълпявайте на хората ,че сме единствената страна направила паметник на освободителя(поробителя) си. инж.М . Моралиев
цитирай
133. luben - Да
13.09.2009 12:47
сравняваш режима след 1944 и този преди това е като да сравняваш Милан с Беласица (от гл. т., че и на Милан дават жълти и червени картони и на тях им вкарават голове).

Нека защитниците на тоталитарния режим намерят текст от мирните за България години със сходен характер: "Всички служби от инспектор нагоре трябва да се заемат от лица с изпитан антифашистки стаж". И поради неграмотността на тези "антифашисти" (което води до въпроса - как аджеба дадени индивиди са станали комунисти, кат са били неграмотни - де ти е четенето на Капитала, трудовете на Маркс, Ленин и Сталин - хем го няма, хем са убедени комита) в директивите за уреждане на свои хора след 1944 четем: "...създават се особености по уреждане на персонала в новоучредените министерства, а също и за попълване на персонала при съществуващите такива. Това налага временното отменяне на служебния ценз, за да могат да бъдат назначавани подходящи за целта лица" - преведно това значи - не ни пука дали някой е грамотен или не - важното да е наш човек - една линия на налагане на некомпетентни, но верни на партията хора, запазена десетки години в комунистическа България.

Относно справедливостта, честността и хумаността от едно решение на ЦК за структурата на следствения отдел на ДС четем: "При разпита на арестувания са се допущали навеждащи въпроси. Имало е случаи,когато към отказващите да дадат показания са прилагани мерки на физическо въздействие. Особено силно това се е проявило след приключване процеса на трайчокостовистката група през януари и февруари т.г., когато ... се стигна до големи извращения в следствието". В крайна сметка виновниците за извращенията са наказани със ... "строга забележка".

Относно масовостта на партизаните (друга важна митологема) - през пролетта на 1944 г. Димитров иска сведения за броят партизани и получава от ЦК телеграма, че "в 12 окръга има 26 отряда с обща численост 2320 човека". Любопитно е и какви са тези хора - според дневника на Димитров "В партизанските отряди 25-30% са комунисти, толквоа са комсомолците, останалите са безпартийни. По възрастов състав - в отрядите главно са младежи, от тях 70-75% са селски бедняци, около 20% са работници, останалите са от интелигенцията...".

Относно т.нар. Народен съд и "възмездието" за делата преди 9.09.44-та - според един бивш обвинител при народния съд (Г. Драгиев): "В Казанлък народните обвинители са искали само 2 смъртни присъди, а Народният съд издаде 24; през фашистко време от 1941 до 1944, там сме имали само един убит... В град Харманли, гдето сме имали само един убит другар през 1941г. - Народният съд искаше да разстреля 18 души, след като вече са убити без присъда 12 души. Смъртните присъди на тези 18 души се искаха само за това, че са образували или членували в организацията 'Приятели на бранниците' при абсолютно никаква дейност ... И там, гдето през фашистко време не са давани никакви жертви, се считаха задължени да издават смъртни присъди и да правят съревнование в това отношение"

Те тези неща и много, много факти трябва някой ден да се учат и знаят, а не да се цитират общи - като цяло лъжливи от към фактология и източници - приказки от писания на бивши шестаци и ком историци.
цитирай
134. анонимен - олеее какво писане в края на 2009 г
13.09.2009 14:14
ма те хората вече готвят колония на Марс, на коя планета сте бе хора!
ами то с комунисти дотука...out of space and time
цитирай
135. thetrooper - @134
13.09.2009 18:00
"Не втълпявайте на хората ,че сме единствената страна направила паметник на освободителя(поробителя) си. инж.М . Моралиев"

Това е моят блог и в него ще пиша каквото си искам. Не се отчитам на никого и никой не може да ми държи сметка. От своя страна, хората имат свободното право да ме четат или да не ме четат. Ако не си съгласен с това, което пиша, можеш да си създадеш собствен блог (лесно е и не струва пари) и там да ме оборваш колкото и както си искаш. Аз гарантирам, че няма да ти досаждам с каквито и да било коментари.

По въпроса за проф. Цанков и управлението преди 09.09.1944г и управлението след това, luben ти е отговорил достатъчно изчерпателно.

А жълто-червени парцали като в. "24 часа" не чета и няма да чета - така че не ми ги цитирай.
цитирай
136. thetrooper - @luben
13.09.2009 18:02
Мисля, че ще трябва тези факти да започнатда се изнасят систематизирано, защото наистина огромното мнозинство от хората не ги знаят.
цитирай
137. thetrooper - @В. Богданов
13.09.2009 18:03
Коментарът ти бе изтрит, защото съдържа недоказано твърдение за Български Цар.
цитирай
138. анонимен - Проф. Цанков е започнал политич...
13.09.2009 20:43
Проф.Цанков е започнал политическата си кариера като член на БРСДП.А 24 ч не ти го препоръчвам да га четеш но там има снимка на румънци ,които мият паметника на Съветската армия залят с червена боя от такива като теб
цитирай
139. tota - Колко много енергия да спорите
13.09.2009 21:38
вместо да загърбите всичко и да мисилите как да се съхраним като народ и държава. Вероятно са прави някои историци, че процесът на формирането ни като нация не е бил завършен..
Не виждате ли, че те малките държави, каквото е и нашата не могат да съществуват самостоятелно и са или клиенти, сателити или нечии протежета. Трябва да работим за съхраняването на традициите ни и културното израстване ...

цитирай
140. tota - Всеки има право на свое виждане..
13.09.2009 22:26
Ще допълня само това, къде е разположена България и къде посочените от Вас държави и кога и кой е решавал да я има или да я няма държавата България. Никого не защитавам боли ме от факта, че сме една шепа народ, а сме разделени на какви ли не? Именно това се използва и от тези, които ни управляват и от тези, които ги направляват... Дори от народопсихологична гледна точка да погледнем нещата ще установим, че всеки си казва: "аз да не съм" за случващото се ...или ще отиде да натопи другия за да е добре той, или това, което се е съхранило при шопите "на мене ми е добре, кога на Вуте му е зле" ...ДОКОГА!! ДОКАТО СЕ СТОПИМ! ТОГАВА няма да я има БЪЛГАРИЯ!!
цитирай
141. monarchism - Другарю Моралиев, отговарям с ц...
14.09.2009 10:01
Другарю Моралиев, отговарям с цитат на проф. Цанков:

"Аз претендирам да имам историческа заслуга,че организирах народните сили,създадох национален фронт в защита на държавата,за да отвоювам свободата и независимостта на България.Имам претенцията,че смазах-да с кървави жертви!-фронта на анархията, фронта на емигрантите, фронта на третия интернационал, фронта на чуждите оръдия и агенти".

Ликвидирането на чуждите (в случая съветски) агенти не може да се сравнява с ликвидирането на 30 хил. български политици и половин милион българи. За националните предатели, за терористите - комуняги и земеделци, наказанието е било най-тежкото. С право.
цитирай
142. анонимен - Благодаря, за вниманието монар...
14.09.2009 14:53
Благодаря, за вниманието монархизме.Но ако се поразровя малко мога да намере някоя реч на някой партиен другар на някой конгрес,която ще е със същото съдържание.Само ,че той ще е смазал агентите на империализма и капитализма.Това имам в предвид като казвам смяна на ролите на палача и жертвите.Всички неща завършващи на -изъм са донесли сама беди на човечеството.Това показва историята.А партиен член не съм бил и сега не съм .Др. Моралиев
цитирай
143. monarchism - Да, само че етикета "агенти на ...
14.09.2009 15:18
Да, само че етикета "агенти на империализма и капитализма" по онова време е бил доста всеобхващащ. :)

Националните сили в България не са били ничии агенти, за разлика от комунистическите, които са на ясла в Москва, откъдето получават заповедите си да убиват невинни българи.

Да убиваш терористи, пазейки суверенитета на Царството не може да се сравнява с това да убиваш мирно население за да може чужда страна да окупира и управлява.

Комунягите са национални предатели и безродници.
цитирай
144. анонимен - Не си прав
14.09.2009 15:18
Като се опитваш да представиш някаква история не използвай думи като "могли са да направят еди какво си..."! Истината е, че историята се пише от победителите. Ако се пишеше от такива като теб, сега щяхме да учим, че Хитлер е спасил западна Европа от СССР.
цитирай
145. monarchism - Е, Хитлер се опита да спаси цяла Е...
14.09.2009 15:21
Е, Хитлер се опита да спаси цяла Европа от болшевишката чума, но за жалост на цялото човечество, не успя.
цитирай
146. анонимен - 9- септември
14.09.2009 19:17
Това е най ФАШИЗИРАНИЯТ пътепис на автора който е пътувал към лудницата ако беше съвременник на 9-ти септември кой знае каква путка щеше да бъде колко гъзове щеше да ближе --- пък сега може да хули мизерникът му ниеден хули твоето мами и говнар
цитирай
147. thetrooper - @146
14.09.2009 22:41
:))))))))))

Ей, от 09.09.1944-а насам не можахте ли да се ограмотите поне?
цитирай
148. анонимен - хеи кавалерииски. здравеи, наи кои ...
15.09.2009 09:25
хеи кавалерииски.здравеи,наи кои му хрумна първо да прави персонален саит -на костов или на тебе/маитапя се ,то е ясно/.много триеш в твоя ,не е добре,излиза че,нямаш аргументи да спориш или си тъп да ги използваш.. ще ти кажа нещо искренно,аз съм един от многото,обикн.човек,и виждам:не ставате,нищо не става от вас,а се бутате да оправяте държавата...не можахте и няма да можете,така и ще я оглозгат комунягите...аи със здраве..
цитирай
149. анонимен - Соня
15.09.2009 11:28
Здравейте, казвам се Соня и моля за разрешението на домакина да публикувам тук личното си мнение. Аз празнувам 9ти септември, защото това е датата, на която дядо ми след тежки мъчения излиза от затвора. Той е терорист, според вашите определения, защото не е бил съгласен да живее скотски, гледайки гладуващите си близки и гладуващите си приятели. Да, те наистина са гладували, и да, наистина е имало зверства преди 1944 г. И Ботев може да се нарече терорист, по сходни причини. И слава Богу, че е имало такива терористи, които са се борили буквално с живото си срещу неправдата, защото иначе остават само злобни овце, които знаят само да блеят в блоговете. Но това "сега е минало, неважно", както казва Никола Вапцаров. Историята е история и всеки има своята истина. Притеснителното е когато млади хора задълбават в омразата си и се опияняват от нея. Интересното е, че приятелят ми може да се нарече антикомунист, по убеждения, но както при него, така и при други свои приятели не срещам тази омраза - да, можем да поспорим, но от висотата на настоящето и за кратко, защото те са хубави и умни млади хора, с много интереси и богат социален живот, определение, на което не съответства да имат собтвен блог, посветен на омразата. Малко съжалявам ,че пуснах този коментар, защото психологическият профил на автора на блога ми подсказва, че единственият оргазъм, който получава е когато оплюва поредния ограничен, прост, гнусен комунист, дръзнал да коментира. Но все пак ще съм благодарна ако коментарът ми не бъде изтрит.
Поздрави,
Соня Димитрова, 24 г., жена, която не слуша чалга, но не харесва комплексирани мъже, с малки...душички
цитирай
150. alexs - По-добре да беше имало Англо-ам...
15.09.2009 12:56
По-добре да беше имало Англо-американска окупация за България тогава. Сега шяхме да сме уредена евройска страна. Но така са се разбрали големите в Ялта. Нямашее сега да го има безкрайно тежкия преход. А комунистите са дошли благодарение на Съветските шикове. Ако не беха чавдарци щяха да се намерят други но все едно власта щеше да бъде просъветска и комунистическа.
Някой го беше казал че фашистите и комунистите са един дол дренки.
цитирай
151. monarchism - Тъй като съм в настроение днес, ще ...
15.09.2009 13:18
Тъй като съм в настроение днес, ще коментирам комунистическото мнение на другарката. :)))

Червената Соня написа:
Здравейте, казвам се Соня

Защо не са те кръстили Слава?

Червената Соня написа:
Аз празнувам 9ти септември, защото това е датата, на която дядо ми след тежки мъчения излиза от затвора.

За съжаление много престъпници бяха амнистирани от съветската власт.

Червената Соня написа:
Той е терорист, според вашите определения, защото не е бил съгласен да живее скотски, гледайки гладуващите си близки и гладуващите си приятели.

Разбира се, че е терорист, нещо повече - той е болшевишки слуга, оръдие на съветската власт, което е трябвало да помогне чрез убийства и подривна дейност на съветските изроди да окупират Родината ни, Нашата Родина, на Българите, не Вашата, на интернационалистите, на националните предатели и безродници - болшевиките.

Ако изключим времето на ВСВ, гладуващите в онази България - Царска България, са били единствено мързеливите отрепки, които не са искали да работят. Ако излезеш от комунистическата си кочина и поразпиташ някой нормален човек, живял по онова време, ще разбереш много истини. Не, че в твоя случай ще има голямо значение.

Червената Соня написа:
Да, те наистина са гладували, и да, наистина е имало зверства преди 1944 г.

"Който не работи, не трябва да яде." - послание от Св. ап. Павел.
Изключително нагло звучи наследник на комуноиди да пише и говори за зверства. Така както комунистите са клали българите, така и турчин не е клал.

Червената Соня написа:
И Ботев може да се нарече терорист, по сходни причини. И слава Богу, че е имало такива терористи, които са се борили буквално с живото си срещу неправдата, защото иначе остават само злобни овце, които знаят само да блеят в блоговете.

От гледна точка на Османската империя, Ботев е бил терорист, но нима сравняваш делото на Ботев с това на комунистическите безродници? Ботев срещу собствената си държава и срещу собствения си народ ли е вдигнал въстание? Колко българи е избил Ботев и колко концлагера построи за да се справи с "неправдата"? Ти, имаш ли мозък в пълната си с петолъчки главица?

Червената Соня написа:
Но това "сега е минало, неважно", както казва Никола Вапцаров. Историята е история и всеки има своята истина.

Вапцаров е отрепка, която заслужено си понася наказанието. За съжаление прекалено леко е било. Истината на комунягите е в това да предадат България на Сталин и в масовото избиване на невинни българи.

Червената Соня написа:
Притеснителното е когато млади хора задълбават в омразата си и се опияняват от нея. Интересното е, че приятелят ми може да се нарече антикомунист, по убеждения, но както при него, така и при други свои приятели не срещам тази омраза - да, можем да поспорим, но от висотата на настоящето и за кратко, защото те са хубави и умни млади хора, с много интереси и богат социален живот, определение, на което не съответства да имат собтвен блог, посветен на омразата. Малко съжалявам ,че пуснах този коментар, защото психологическият профил на автора на блога ми подсказва, че единственият оргазъм, който получава е когато оплюва поредния ограничен, прост, гнусен комунист, дръзнал да коментира.

Комунистите говорят за омраза? Тези полу-животни, които избиха над 150 млн. души в света,имат наглостта да обвиняват другите в омраза? Естествено, другарката си мисли и за оргазми... :))) абе... :))

Червената Соня написа:
Соня Димитрова, 24 г., жена

Червената Соня е поредното доказателство, че комунистите са дегенеративно обременени отрепки. Лошо дърво не дава добри плодове. Сина Божий го е казал преди две хилядолетия, генетиката също го доказа отдавна.

Да му мислят тия, които си мислят, че Бойко Мутров ще оправи положението. :D
цитирай
152. анонимен - 149.Соня - да уточним
15.09.2009 13:34
че е малко вероятно Вашият дядо да е лежал в затвора за "каузата" на комунистите във варианта Живков, Първанов, Премянов и сие..
Социалдемокрацията няма нищо общо с тероризма на комунистите. Трябва да разграничаваме категотиите, като грамотни хора.
Разбира се, че социализЪмът е върнал българите като мислене в каменната ера..ето ви чалга настоящето и един Бог знае кога ще се върнем в съвремието.
цитирай
153. анонимен - Monarhizme, момичето си е казало ...
15.09.2009 17:07
Monarhizme, момичето си е казало нейната трактовка за датата Девети септември и с три изречения се е мотивирала.Какво точно от написаното от нея не ти е ясно, че си написал цял роман с общи приказки.Въртиш една и съща грамофонна плоча-комунистите са терористи и трябва да се изтребват.Това не са доводи , а твои фантасмагории.Това в какво са се изродили идеите на тези които са умряли за тях ,не означава ,че те са си правили сметки как ще вземат власта и ще живеят с привилегии и в резиденции.Ти спомняш ли си с какви лозунги СДС взе власта и какво стана после..Фидел Кастро
цитирай
154. thetrooper - @148
15.09.2009 19:25
Не е като да нямам аргументи, но както е казал Христо Ботев: "Със глупеца не спори!"...
цитирай
155. thetrooper - @Соня
15.09.2009 19:34
Когато едно мнение е написано интелигентно и по правилата на блога, аз не го трия, дори да не съм съгласен. Затова не съм изтрил и Вашето.

Никога не бих нарекъл Ботев терорист, защото той нито е взривявал църкви, нито е обирал мандри. А относно предположенията за това какъв е психологическият ми профил и какво ме докарва до оргазъм и какво не - наистина не е най-добрата идея да се правят такива предположения, при условие, че не ме познавате лично. най-малкото защото тези читатели, които наистина ме познават лично, ще Ви се смеят.

В личния си живот имам много повече интереси, отколкото предполагате, но този блог е строго профилиран, а нямам време да поддържам по един блог за всеки от тях. И за комплексиран може да ме смята само този, който никога не е общувал с мен на живо.

Бъдете здрава!
цитирай
156. анонимен - Отново Соня
15.09.2009 20:55
Thetrooper,
Благодаря, че оставихте мнението ми. Начинът, по който ми отговорихте, наистина говори, че съм Ви окачествила прибързано. Трудно ми е да Ви свържа с човека, окачествявал по-горе хора като "въшливи скотове" и отрепки. Мога да Ви уверя, че много ог хората, осъществили преврата на 9ти септември са търсили единствения си шанс за справедливост и нормално човешко съществуване. По-късно някои от тях лично са видели как личният им идеал бива стъпкан и извратен, но това е друга тема. Явно Вие имате своята истина, но е странно да струи такава омраза от един млад човек, който е явно интелигентен и както разбирам - с много интереси:)
Бъдете здрав и Вие и делете хората на добри и лоши, а не на комунисти и други.
п.с. към господина от Перник - струва ми се, че Вие всеки ден сте в настроение да сипете обиди. И не Ви отива да цитирате Библията, след като не сте прочели какво пише там за омразата. Тежко на жената случила на такъв мъж, дано поне сте по-мил към нея (може би сте проверили вече родословното й дърво за комунистически елементи). И нямам нищо против да ме цитирате като "Червената Соня", звучи някак тайнствено и магнетично като "Отровната Айви".
цитирай
157. thetrooper - @Соня
16.09.2009 03:39
Благодаря за оценката. Радвам се, че с Вас можем да комуникираме цивилизовано, за разлика от повечето поддръжници на деветосептемврийския преврат.

Относно квалификацията ми за тези "въшливи скотове" и отрепки, аз не се отмятам от нея. Считам, че в най-новата българска история има три момента, когато властта е била завземана от субекти, които не са били готови за нея:
1. Земеделското управление 1919-23г.
2. 9 септември 1944г.
3. Влизането във властта на ДПС през 2001 г.

Във всеки от тези три случая държавната администрация е била напълнена със субекти, които не са имали нужния ценз, но са били верни на партията, която ги е сложила във властта. Тези цървуланковци и неграмотници са направили много бели в съответните ведомства, което не може да бъде подминато с лека ръка.

Относно деленето на хора на добри и лоши - да, има добри и лоши хора, но когато става дума за комунисти, не може да има две мнения. Комунистите са престъпна, безродна сган, която е докарала само злини на България. Примери за това - колкото искаш.
цитирай
158. анонимен - Дори и когато всички търсеха връзки ...
16.09.2009 08:47
Дори и когато всички търсеха връзки да станат членове на БКП тя не е наброявала повече от 1 милион .С извинение за грубия израз -чий го крепиха останалите 5-6 милиона пълнолетни и потъпкани според тебе през тези години.Ти си бил малък -да попитам родителите и дядо ти как са се борили и защо не са загинали защитавайки идеите си както въшливите комунисти.Фидел Кастро
цитирай
159. анонимен - За последен път Соня
16.09.2009 09:11
Не, явно не можем да комуникираме цивилизовано, защото според Вас, аз влизам в категорията на сганта и некачествените хора. Пък и виждам, че по-горе отбелязвате, че с комунист не се спори той се бие. До смърт. Аз смятам, че последното, което може да бъде казано за дядо ми и много други хора като него е, че е престъпник, когато човек се бори срещу несправедливото разделяне на хората и обричането на гладна смърт. Имам личен пример за това, но по-добре да не Ви радвам с историята за умрял мръсен комунист.
Бъдете здрав, но не ми го пожелавайте на мен, след като ако можехте щяхте да ме осъдите на смърт
цитирай
160. monarchism - п. с. към господина от Перник - ст...
16.09.2009 10:06
Червената Соня написа:
п.с. към господина от Перник - струва ми се, че Вие всеки ден сте в настроение да сипете обиди.

Разбира се. ;)

Червената Соня написа:
И не Ви отива да цитирате Библията, след като не сте прочели какво пише там за омразата.

Напротив, другарко, точно на мен ми "отива", защото произлизам от род на учители и църковни деятели, които за разлика от комунистическите ти предци не са взривявали Божиите храмове и не са ги превръщали в свинарници и складове.

И пак ще повторя за омразата - много нахално е точно наследник на комунистически изроди да обвинява другите в омраза. Потресаващо нахално...

Червената Соня написа:
Тежко на жената случила на такъв мъж, дано поне сте по-мил към нея (може би сте проверили вече родословното й дърво за комунистически елементи).

Естествено, че не бих си взел жена от комунистически род. Доброто родословие е задължително.

Червената Соня написа:
И нямам нищо против да ме цитирате като "Червената Соня", звучи някак тайнствено и магнетично като "Отровната Айви".

Ще цитирам покойният Владимир Свинтила: "Комунистите са непоправимо глупави. Това е чисто животинската част от човечеството."
цитирай
161. анонимен - Mfnarhizme, въобще не се учудвам от ...
16.09.2009 10:58
Mfnarhizme,въобще не се учудвам от положението ,в което се намира страната след като ти си "възпитан" в семейство на учители и църковни деятели и мислиш и говориш такива неща.Сигурен ли си ,че имаш нещо общо с църквата и "учителите".Фидел Кастро
цитирай
162. monarchism - За положението в страната вини ч...
16.09.2009 12:04
За положението в страната вини червените безродници. Когато българите управляваха, нещата бяха коренно различни.

Много здраве на Фидел Кастро.
цитирай
163. thetrooper - @Соня
16.09.2009 12:25
Доброто пожелание е задължителна част от етикета, според който един джентълмен трябва да се отнася към една дама. Освен ако самата Вие сте свикнала да се отнасят с Вас като с "другарка", а не като към дама. Все пак това е основната отлика между комунистите и добре възпитаните, галантни мъже от "буржоазни" семейства.

Моите почитания!
цитирай
164. thetrooper - @Фидел Кастро
16.09.2009 12:29
Съжалявам, няма как да ги попиташ. Двамат ми дядовци и едната ми баба са починали преди да се родя, родителите ми починаха през втората половина на 80-те години ('86-а и '88-а), а другата ми баба почина през 2002-а година.
цитирай
165. анонимен - Не исках да прозвучи като лична н...
16.09.2009 12:58
Не исках да прозвучи като лична нападка.Просто ми е интересно защо като е било толкова лошо хората са търпели 45 год.Още повече ,че трябва добре да са помнели приказния си живот преди 9.09 И колкото и да не ти харесват комунистите, това ,че са умирали за идеите си заслужават уважение.Нищо ,че на теб идеите им не ти харесват.Идеите са красиви-с такива идеи милиони хора развявахме сини знамена .Какво стана обаче после и това ,че някои хора са изродили идеите прави ли ни нас тъпи и глупави ,че повярвахме и помогнахме на едни хора дето сега са СДС и ДСБ. Фидел Кастро
цитирай
166. thetrooper - @165
16.09.2009 15:30
Преди да умират за идеите си, комунистите са убивали заради същите "идеи". Трябва ли да ги уважавам и за това?

А как хората са търпели комунизма - всеки сам си знае. Само дето хората не са били толкова безропотни, колкото непрекъснато се втълпява - имало е горянско движение, опозиция (до 1948-а), селски бутнове срещу колективизацията, емигрантски организации... А за израждането на синята идея - ами аз не считам, че тези, които ме представляват политически (ДСБ) са предали идеята. За другите не отговарям.
цитирай
167. анонимен - Един град хората го нарекоха Кос...
16.09.2009 16:37
Един град хората го нарекоха Костовград-става дума за Доспат.Сега гледам през прозореца едни пушещи комини на Неохим -Димитровград,който Костов приватизира,експлоатира няколко години и продаде на ТИМ.Пловдив беше разделен на две -едната част за Костов,другата за Стоянов и т.н. но щом смяташ ,че не си предаден о.к.Там за едни 10% се говореше, имаше " Иване кажи си", Боянски ливади и др неща но за теб май е важно само ,че собствеността не е вече ,на комунистите, а какво става по-нататък не е интересно.А нещата с това кой кого първо е убивал малко си ги пообърнал.Фидел Кастро
цитирай
168. thetrooper - @167
17.09.2009 16:41
Това "Един град хората го нарекоха Костовград", не минава пред съда. Както и твърдението ти за "разделянето" на Пловдив. Затова отсега нататък се въздържай от всякакви коментари - ще бъдат изтривани.
цитирай
169. анонимен - thetrooper - къде си учил та си такъв защитник на ДСБ
18.09.2009 00:03
я да обясниш кое толкова те впечатлява - икономика, морал или политика, че да сложат портрета на Костов по коридорите в училищата за пример на децата?!
И КАКЪВ БГ СЪД ни даваш за пример, нали заради тях ЕС ни парви на пух и прах...ти на коя планета си и тази евтина пропаганда не върви в 3-ТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ!
АРГУМЕНТИ АРГУМНЕТИ а не лозунги - те са при комунистите във всичките им цвтове!
цитирай
170. thetrooper - @169
18.09.2009 10:56
Учил съм Социология в СУ "Св. Климент Охридски" и Tourism Destination Management в NHTV Breda University of Applied Science, Холандия:)

По въпроса:
- икономика - Правителството на ОДС (респ. Иван Костов) пое една срината държава с парализирана икономика, няколко месеца по-рано преживяла хуманитарна катастрофа и остави същата тази държава в състояние на финансова стабилност, непрекъснато нарастващ БВП и, най-важното, с възстановен международен престиж (в края на мандата вече можехме да ходим без визи в Шенгенското пространство);
- морал - единствено в правителството на Костов министри и зам.-министри бяха отстранявани дори само при СЪМНЕНИЯ за корупция:
- политика - Иван Костов е единственият БГ политик през последните 20 години, който отстояваше НАЦИОНАЛНИТЕ интереси, а не се гъзеше нито на Русия, нито на САЩ, нито на ЕС. Нито слклони пред американците да приемем всички косовски бежанци, нито се огъна пред руснаците - било в косовската криза, било в "газовата война".

Като пиша, че нещо не минава пред съда, имам пред вид всеки съд, не само българския. И да, защитавам ДСБ, и защитавам тази партия точно от такива тъпанари като теб.
цитирай
171. анонимен - diado boje
18.09.2009 11:15
Димитърчо, моето момче, гледам продължаваш да не си пиеш лекарствата редовно. : )
цитирай
172. thetrooper - @171
18.09.2009 11:41
И кой ми го казва - шизофреник, който си въобразява, че е Господ?
цитирай
173. thetrooper - @ Фидел Кастро, чийто коментар изтрих
18.09.2009 20:55
Чети внимателно, защото обяснявам за пръв и последен път.

Предупредих те, че не желая повече твои коментари в блога. Не е задължително те да бъдат обидни, достатъчно е да не са по темата, за да ги трия. Тази тема например е за митовете около 9 септември 1944-а, ти незнайно защо обръщаш темата към Иван Костов.

Изобщо не си въобразявай, че твоите коментари подсилват интереса към блога ми и постовете в него. Най-малкото защото коментарите са СЛЕД текста и хората четат първо самия текст. Коментарите подпомагат само дотолкова, че всеки нов такъв увеличава шанса на съответния пост да влезе в класацията за на-коментирани постинги в blog.bg, но забележи - само коментари, написани не по-късно от 24 часа от момента на публикуване на поста. Аз и затова все още не съм ограничил коментарите от нерегистрирани потребители.

Блогът ми се популяризира чрез актуалността на темите, които застъпвам, стила ми на писане, а също така и чрез подаваните линкове към блога от други сайтове. И май се справям нелошо, след като от известно време този блог е сред най-четените в blog.bg:)

В голяма заблуда си, ако мислиш, че съм оставил коментарите с цел развиване на спорове. Това, че двама или повече читатели може да заформят спор по дадена тема, не означава, че и аз ще си загубя времето в безсмислени спорове - особено пък с някакви "бетонни глави" или откровени малоумници. Основната цел на thetrooper.blog.bg е да "разлае кучетата", застъпвайи позиции, на които (почти) не се дава гласност в медиите. Затова коментарите са ми нужни с цел получаване на обратна връзка. Следователно колкото повече гневни и негативни реакции получи даден пост, толкова по-успешен е бил - явно наистина съм засегнал, когото трябва.
цитирай
174. анонимен - Можеш да триеш колкото си искаш. ...
19.09.2009 16:39
Можеш да триеш колкото си искаш.Това обаче няма как да промени факта ,че когато ти си ходил със синята връзка на чавдарче на училище, аз съм насил сини знамена по улиците,което ми дава право да говоря каквото си искам.Те в СДС и най-вече в ДСБ останаха най-големите крадци и сини комсомолци като теб.Няма повече да осквернявам синия ти олтар-не си ми вече интересен. ФИДЕЛ КАСТРО
цитирай
175. анонимен - Соня, що не продължиш дискусията си ...
19.09.2009 20:58
Соня,що не продължиш дискусията си с автора,а? Нещо ти мина мерака май? ИВАНОВ
цитирай
176. thetrooper - @174
20.09.2009 12:19
Чавдарска връзка съм носил от март 1986-а до септември 1989-а. А СДС май беше основано няколко месеца по-късно, така че нещо ти се разминават изчисленията.

Това, че си един от основателите на СДС не мисля, че е някакъв повод за гордост, тъй като сред тези основатели беше пълно с агенти на ДС, както и вътрешнопартийни (на БКП) дисиденти. Истинските носители на "синята идея" (представителите на буржоазията от преди 09.09. 1944-а, "царските" офицери, легионерите и т.н., както и техните наследници) с малки изключения останаха встрани от активната политика непосредствено след 1989-а. Затова и резултатите бяха незадоволителни - от 144 депутати на СДС във ВНС 105 се оказаха предатели, които подписаха червената конституция, а сред остатъчното СДС пък се намериха достатъчно луджевци, пушкаровци и друга подобна измет, която катурна правителството на Филип Димитров и докара на власт Догановите измекяри от правителството на Беров.
цитирай
177. анонимен - Ще наруша обещанието да не пиша з...
20.09.2009 15:06
Ще наруша обещанието да не пиша защото се изкушавам да те попитам какво търсиш в партия създадена от ДС и комунисти и обслужваща тяхните интереси.Или сега вече в нея няма такива или техни протежета.Фидел Кастро
цитирай
178. thetrooper - @177
20.09.2009 23:01
В ДСБ сътрудници на Държавна сигурност НЯМА - такива дори по устав не се допускат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2054846
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031